גולשים להנאתכם באתר MARISOL בקטגוריות המעניינות אתכם או מחפשים את המוצרים האהובים עליכם במנוע החיפוש. בוחרים בעמוד המוצר מידה וצבע וממשיכים לקופה לבחירת שיטת השילוח ואמצעי התשלום.

רשימת "המשאלות" מרכזת את כל הפריטים שאהבתם באתר ואתם רוצים לשמור לקנייה עתידית. בכל פעם שתכנסו לאתר לאחר ההרשמה הראשונה רשימת "המועדפים שלי" תופיע באזור האישי שלכם. ניתן להוסיף כל מוצר שתרצו ל-"מועדפים שלי" על ידי לחיצה על אייקון הלב המופיע בדף הקטגוריה או בדף המכירה. בכל שלב תוכלו להיכנס ל-"אזור המועדפים שלי", ללחוץ על כפתור "הוספה לסל הקניות" ולהשלים את קניית הפריט במהירות ובקלות. הפריטים באזור "רשימת המשאלות" ישמרו למשך 3 שבועות מיום הוספת פריט.

אם זוהי קנייתכם הראשונה באתר באפשרותכם להירשם בתהליך הרשמה קצר לאתר. במידה ואינכם מעוניינים לבצע הרשמה, תוכלו להמשיך כ-"אורח" ולבצע קנייה באתר ללא רישום.

במידה ושכחתם את סיסמתכם בתהליך הכניסה לאתר יופיע קישור "שכחתי סיסמא". לאחר לחיצה על הקישור יהיה עליכם להזין את כתובת הדוא"ל שבאמצעותה נרשמתם לאתר. מייל עם לינק ישלח אליכם לדוא"ל ויוביל אתכם למסך איפוס ועדכון סיסמא.

בסיום הקנייה תועברו לעמוד שבו יוצג לכם אישור על ביצוע ההזמנה, פרטי ההזמנה, ומספר ההזמנה. בנוסף ישלח אליכם אישור על ביצוע הקנייה לכתובת הדוא"ל שבאמצעותה נרשמתם לאתר.

במידה ולא קיבלתם אישור קנייה בדוא"ל, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של MARISOL בדוא"ל: [email protected] במידה וההזמנה לא התבצעה עקב טעות בפרטי התשלום תקבלו התראה על כך במהלך השלמת ההזמנה באתר, ושרות הלקוחות שלנו יצור אתכם קשר.

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס.
מספר התשלומים נקבע על פי גובה העסקה,
קנייה עד 200 ש"ח ניתן לשלם בתשלום אחד, קנייה מעל 200 ש"ח ועד 400 ש"ח ניתן לשלם ב -2 תשלומים

כן, אתר MARISOL מאובטח ועומד בתקני האבטחה החמורים ביותר באמצעות פרוטוקול SSL כך שכל הנתונים נשארים חסויים ומאובטחים. תהליך התשלום וסליקת כרטיס האשראי מתבצעת באמצעות חברה חיצונית iCredit כך שכל פרטי האשראי הינם חסויים ולא נשמרים במערכת MARISOL.

פרטי כרטיס האשראי לא נשמרים במערכות MARISOL וכל תהליך הסליקה של כרטיס האשראי מתבצע בתהליך מאובטח באמצאות חברת iCredit.

לאחר ביצוע ההזמנה באתר, ישלח אליכם דוא"ל המאשר כי העסקה אושרה. מרגע זה אנחנו מתחילים בתהליך הטיפול בהזמנה. בכל שלב ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה באמצעות הכניסה ל"חשבון האישי" באתר תחת קטגוריית "מעקב הזמנות" סטטוס ההזמנה יתעדכן עד לאיסוף המוצר או קבלתו על ידי שליח על פי בחירתכם בהשלמת ההזמנה.

ניתן לבטל את העסקה בפנייה לשירות הלקוחות של אתר MARISOL בדוא"ל: [email protected]
בנוסף לרשותכם טופס פנייה לשירות הלקוחות בעמוד הבית של האתר לצורך פנייה בכל בעיה, שאלה או בקשה לביטול עסקה.

אפשר לבצע החלפה או החזרה של פריט עד 30 יום מתאריך רכישת המוצר בכפוף לתנאים הבאים:

  • הפריט ללא פגם או נזק.
  • לא נעשה כל שימוש בפריט.
  • הפריט יוחזר באריזתו המקורית.
  • הפריט עם תווית כפי שהתקבל.
  • לא תתאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש.